Vill bara bort härifrån, förvandlas till en fågel & bara drar härifrån



Allting som har hänt, har varit mitt fel ja vet. All den skit
du fått ta, då mitt liv brinner ner. Om jag ändå kunde sett på mig
själv som du gör, skulle jag blivit rädd och sen slängt ut mig för denna
värld av glädje som du bygger jämt medans jag står och ser på och sen
flyr från den. Du måste känna dig hemsk, besviken och rädd. Då jag inte
förstår dig och sviker dig jämt. Fast du funnits där genom eld och vatten,
genom snö och regn, då jag vart rädd på natten. Då min ångest har fått
mig att hata livet, då du dagligen vaknat och somnat vid mig.
Varför ska det alltid va så svårt och fatta att du inte finns här, för
att lågan svartna. Fan jag hatar mig själv, för jag vakna för sent.
Skulle gjort allt för dig om jag bara kunde se nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0