Jag älskar dig mer än vad jag älskar mig själv



Du är så vacker för mig, så underbar.
Jag gör verkligen allt för dig och jag kommer alltid stötta dig i alla lägen,
det finns ingen annan som har gjort mig så lycklig som du gör.
Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig, snart 14 månader och jag hoppas
det blir många fler månader. Vi har våra motgångar, det går upp och ner.
Men vi kämpar och jag vägrar ge upp, jag fixar allt så länge jag har dig vid
min sida. Det finns ingen som får mig att skratta så mycket som du, det finns
ingen som får mig att le lika mycket som du när jag helst bara vill gråta.
Det finns ingen som kan få mig känna mig så speciell som du och det kommer
aldrig finnas någon som kommer få mig lika lycklig som du fått mig.
Jag är så glad att jag har dig i mitt liv och jag är så glad att du är min.
Jag älskar dig jonathan, föralltid.
Kommer du ihåg när jag sa att jag inte trodde på föralltid?
well now i do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0