If you wanna fly, you got to give up all the shit that weighs you down

Känslan som kommer och går, den där klumpen i magen som bara
växer och växer och den vägrar försvinna. Dom dära ständiga tankarna och
att allt är åt helvete. Minnen som jämt påminner dig om hur du va och vad
du gjorde, minnen som väcker dåliga saker. När tårarna sitter i halsen
och du gör allt för att kämpa med att hålla dom inne, när skratten börjar tystna.
När allting plötsligt bara försvinner framför ögonen på dig. När du fallit gång på gång,
stått på ruta ett, kämpat dig upp men återigen lyckats falla.
Det är då allt känns fel, det är då jag ger upp.
Få mig att glömma, få det att försvinna. Allting som har hänt, jag vill
inte minnas, inte nu, aldrig. Det känns som om jag aldrig någonsin kommer
kunna må bra igen. Flyr från allt, så fort någonting inte går som jag
vill så försvinner jag lika fort. Börjar känna press över skolan, jag vill fly.
Jag vill bort, långt härifrån.. där ingen kan stoppa mig.
Jag vill inte vara kvar här, inte nu.
Jag lovade mig själv att aldrig falla tillbaka igen, men jag ljög,
jag misslyckades.. totalt.
Jag vill ta en paus från allt, jag vill ta en paus ifrån livet.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0