hush little baby don't you cry

hellu!
sorry att jag inte skrev nå mer igår, skulle göra det.. men min
telefon hade ställt om sig till kvart över tre när klockan egentligen
var kvart över fyra, min buss gick tjugo över fyra så det var bara att
runa till bussen. Iaf, mötte älskling & danne på stan, vi gick hem till ronja.
Satt där och spelade kort och så, vi gick ner på stan till buddys, älskling och
danne tog en öl.. jag & ronja satt och käka pommes! :D
Vi gick vidare till donken så älskling skulle få käka, efter ett tag gick vi hem
till ronja & danne igen.. alla var as trötta och älskling & min buss gick tjugo över
två. Jag, älskling & ronja låg och sov en timme sen lärde vi gå till bussen.
När vi kom hem, decka vi dirr! Vi har precis käkat våfflor och nu blir det
att dega i sängen! :)
Bilder kommer snart!


Så här var jag sminkad igår!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0