allt kommer bli bra.

Jag har haft mycket att tänka på dom senaste dagarna, det har varit
mycket som har gått runt i mina tankar. Om vad som är rätt & fel,
vem man egentligen kan lita på och massa andra saker. Jag har tänkt på
om jag verkligen kommer klara skolan och nu har jag kommit på svaret,
klart som fan att jag kommer fixa dehär nu, jag har redan sumpat min chans
en gång och jag vägrar göra det en gång till, den här gången lyckas jag.
Egentligen mår jag inte så jävla bra heller är sjuk för det första men sen är
det lite problem också, jag hoppas att dom löser sig snart. Känns som om jag
ska gå in i väggen eller någonting. Jag hatar att bråka med dom som står
nära mig och som jag älskar mest, men endå så blir det bara en massa knas
hela tiden och någon gång måste jag faktiskt inse att folk gör misstag.
Blandad text, men jag kände att jag var tvungen att skriva, allting kommer lösa
sig tillslut det vet jag. Även fast det känns jävligt tungt nu så lyser snart solen
igen.

Du fixar det här, det vet du & det vet jag.
Jag är så stolt över dig och jag älskar dig mest.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0