11/8-10 ♥



Älskling, du är verkligen allt för mig och jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra
utan dig. Jag fattar inte hur du står ut med mig med allt jag gör och hur jag ställer
till med saker hela tiden, men det gör du.. du finns vid min sida hela tiden.
Och jag uppskattar det så sjukt mycket, det finns ingen som får mig att le så mycket som
du gör. Förut trodde jag att jag redan hade haft min första kärlek, men jag har kommit fram
till nu, att min första kärlek det är du.
Jag klarar av allt så länge jag har dig vid min sida, bara av att tänka på dig så ler
jag och jag saknar dig hela tiden när jag inte har dig nära. Jag älskar att
somna vid din sida och vakna upp vid din sida, se din gulliga morgon frilla, se dig
gnälla som du alltid gör om jag vaknar före dig och lyckas väcka dig och jag älskar
att höra dina hjärtslag när jag ligger på ditt bröst.
Enda sen vi börja prata första gången så kände jag att det här skulle va rätt och
det var det också, första gången vi sov tillsammans var den bästa natten någonsin.
Det går inte att förklara hur glad jag är att jag har dig och jag skulle aldrig
någonsin vilja ha någon annan. Snart 14 månader tillsammans och jag älskar
dig mer och mer för varje dag som går, jag blir mer och mer kär för varje
dag som går. Jag förstår inte hur du alltid lyckas få ett leende på mitt läppar,
jag kan vara helt förstörd, vilja låsa in mig i mitt rum i ett år men träffar jag dig
så är allting okej igen, med dig så känns allting okej.
Jag är så glad att du står ut med mig, jag är så glad att du är min.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och du är den enda för mig Jonathan Lundström,
jag kommer alltid stå vid din sida om du behöver mig, jag kommer vara din så
länge du orkar med mig och jag hoppas verkligen att det är länge.
Du är underbar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var gärna med i veckans bloggintervju och få chansen att synas inför 1000 unika besökare! http://mmeeli.se/2011/october/overaskning-veckans-bloggintervju.html

2011-10-03 @ 09:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0