You never lose by loving. You always lose by holding back.

Sorry att jag inte har bloggat men jag drog iväg tidigt imorse till
stan & träffade bästavän ronja! Vi gick runt lite med älskling och
väntade tills hans buss gick efter det gick vi och mötte mamma så
jag skulle få pengar & sedan drog vi hem till henne och sov en stund!
Hur skönt som helst, var ju skit trött haha.. När vi vaknade drog vi
ner på stan och träffade sheila, vi gick runt och kolla och jag köpte
en födelsedagspresent till jonte (visar efter han fått den), efter ett tag
åkte ronja hem och åt så då passade jag & sheila på att käka på donken!
Sheila åkte hem och ronja kom ner på stan igen efter ungefär en timme
kom mamma och hämta mig och jag har bara suttit och latat lite grann.
Köpte en goodiebag på glitter också, visar sen även fast det inte var något
märkvärdigt. Nu ska jag hoppa in i badet, så vi hörs efter det!
Myser i mammas kofta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0