Var nöjd med dig själv!

Jag är en utav dom som aldrig har varit nöjd med mig själv. 
Allting har bara varit fel, mitt utseende & främst min kropp, jag ville
inte gå i tighta kläder eller i linnen för då såg man min mage.
Jag hatade verkligen att visa mig och i början av mitt och jontes förhållande
så släckte jag lampan innan jag klädde av mig. Nu så älskar jag min kropp,
visst jag kan ha dagar då det känns som ingenting passar och att jag är ful, fet & lala..
men det händer inte lika ofta längre. Även hur smal du än är så har du alltid
''bilringar'' & så kommer det alltid att vara. Sen så tycker jag inte det är
nå fel med att vara tjock, smal eller mullig så länge DU ÄR NÖJD MED DIG SJÄLV.
Jag skulle aldrig någonsin banta för att någon annan bad mig att göra det.
En sak jag alltid störde mig på förut var mina höfter, jag vet inte vaför men
jag kände mig ännu ''fetare'' med dom.. nu älskar jag dom!
En till sak jag inte gjorde heller var att gå i shorts, jag tyckte att mina lår var för
feta & att dom var för vita.. nu går jag med det också! Det gäller att intala
sig själv att man duger som man är. :)
men nu frågar jag er.. är ni nöjda med er kropp om inte varför?













Kommentarer
Postat av: Stina

Jätte bra inlägg!

2011-08-17 @ 15:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0