Svar på frågestunden

Postat av: Elin
1. Hur träffades du och din pojkvän?
2. När tog du din oskuld och vem tog den?
3. Vilken skola ska du börja på?
4. Vart bor du?
2011-08-08 @ 01:45:31
Postat av: Anna
Varför har du löshår?
Dricker du?
Röker du?
2011-08-08 @ 01:54:19
Postat av: Jennifer
Vilken linje vill du gå när du börjar gymnasiet?
Hur träffades du och Jonathan?
Är du nöjd med, din kropp? diitt utseende? ditt liv?
Vad vill du bli när du blir stor?
Vilken kändis skulle du strula med om du fick välja een?
Älskar du mig? :$
2011-08-08 @ 01:58:40
URL: http://jenniferviklund.blogg.se/
Postat av: M
älskar du mig? ;)
2011-08-08 @ 14:17:45
URL: http://mauulinsalmi.blogg.se/
Postat av: emma
Hur gammal var du när du förlorade oskulden?
Vilken bhstorlek har du?
Hur lång är du?
Är du nöjd med din kropp, om inte med allt.. vad är du nöjd med isåfall?
Är du duktig i skolan?
När brukar du gå & lägga dig?
Vilken hårfärg trivs du bäst i, mörk eller ljust?
Favorit kläder?
ÄLSKAR DIN BLOGG.
2011-08-08 @ 15:27:58
Postat av: Elin
1. Hur träffades du och din pojkvän?
2. När tog du din oskuld och vem tog den?
3. Vilken skola ska du börja på?
4. Vart bor du?


Svar: Jag och jonte träffades på en fest genom mitt ''ex'' så började vi prata och så, sen voila!
När jag var fjorton och det var jonte, jag ska gå om nian på lyftet & jag bor i hamrånge.

Postat av: Anna
Varför har du löshår?
Dricker du?
Röker du?



Svar: För att jag aldrig haft långt hår och trivs inte i kort, det kan hända att jag dricker ibland och ja jag röker.

Postat av: Jennifer
Vilken linje vill du gå när du börjar gymnasiet?
Hur träffades du och Jonathan?
Är du nöjd med, din kropp? diitt utseende? ditt liv?
Vad vill du bli när du blir stor?
Vilken kändis skulle du strula med om du fick välja een?
Älskar du mig? :$
URL: http://jenniferviklund.blogg.se/


Svar: Resturang och livsmedel, svarade på det lite längre upp.
Nja, ibland så är jag nöjd med min kropp & ibland inte och samma där med utseende och livet.
Jag vill bli kock! Och jag skulle vilja strula med lucas scott ;) 
Ja hjärtat, jag älskar dig!

Postat av: M
älskar du mig? ;)
URL: http://mauulinsalmi.blogg.se/


Svar: det vet du ;)

Postat av: emma
Hur gammal var du när du förlorade oskulden?
Vilken bhstorlek har du?
Hur lång är du?
Är du nöjd med din kropp, om inte med allt.. vad är du nöjd med isåfall?
Är du duktig i skolan?
När brukar du gå & lägga dig?
Vilken hårfärg trivs du bäst i, mörk eller ljust?
Favorit kläder?
ÄLSKAR DIN BLOGG.



Svar: 14 & jag har 80b.
Jag vet inte riktigt hur lång jag är, och ibland är jag nöjd med min kropp
och ibland inte, men jag är mest nöjd med tuttarna och rumpan.
Ja jag är duktigt i skolan om jag väl vill det själv, går och lägger mig sent på natten
3-4 kanske. Trivs bäst i mörkt & mina favorit kläder måste fan vara mjukiskläder!
naw, tack sötnos.. bra att du gör det!

Kommentarer
Postat av: nattah - foto, vardag osv -

fin blogg, kika gärna in min :)

2011-08-17 @ 04:09:03
URL: http://nnattaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0