Party like a rockstar!

Sitter i sängen hemma hos älskling just nu, jag är ganska så trött
så kommer inte han och lägger sig snart så vi kan kika på film lägger
jag mig och sover. Har ont i huvvet och känner mig ganska så seg,
så ja.. älskling har redan hunnit smittat mig!
Aja, tänkte börja köra DAGENS BLOGG.. någon som är sugen på det?
Annars så skiter jag it. Ni har några dagar på er att svara,
vi hörs imorgon darli'ns, puss!


Bjuder på en bild på min älskling!


Jag älskar dig hjärtat
11/8-10
jag vill faktiskt aldrig vara utan dig
du är den enda som får ett riktigt leende på mina läppar.

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om ziperallen :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-08-29 @ 21:51:49
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0