Moving on is not about looking back, it's taking a glance at yesterday and seeing how much you've grown since then.

2010: Var nog det värsta och det roligaste året för mig, jag gjorde mycket
dumma grejer, jag söp som fan & jag behandlade alla som kom för nära för skit.
Jag hade roligt men jag insåg tillslut att folk i min närhet tyckte det inte var roligt.
Ångrar ingenting men jag vet att jag kunde ha gjort vissa saker bättre och ärligt
talat hade jag inte haft jonte i mitt liv, hade jag fortfarande varit den där idioten
som sket i vad folk sa och körde min egna grej. Jag kunde vara riktigt elak mot min
familj, eller vänta.. jag var riktigt elak varje dag och dom betydde ingenting för mig
då, jag fick börja gå på soc möten och det var så nära att jag inte skulle få bo kvar.
Jag är tacksam att min familj fortfarande står på min sida och fortfarande bryr sig
vad jag än gjorde så svek dom aldrig.




2011: Det roligaste året någonsin, jag dricker inte längre, jag umgås inte med samma
folk som jag gjorde. Jag uppskattar min familj till tusen och dom betyder allt för mig.
Jag sköter tiderna, jag försöker göra som mamma ber mig att göra och för en gång
skull jag mår bra. Det gjorde jag inte 2010, det kanske är anledningen till att jag drack
vad vet jag. Men jag vet att jag aldrig någonsin kommer vara samma person igen &
det är jag glad över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0