jag är fast här i en värld som inte finns

Jag har förlorat allt som någonsin givits till mig
Jag har brutit alla löften som jag gett
Den jag är nu är inte längre någon värdig
För mina ord är meningslösa
Så jag ber dig, ge mig liv igen. Jag är fast här
i en värld som inte finns,  så se mig när jag står
här intill dig och hör mig när jag ropar efter hjälp
& jag har sårat dom som lever runt omkring mig
så djupt, jag har dödat det vackraste som finns
När jag har levt i sorg och i tomhet, har jag tagit
det som inte är mitt.





Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! :) sugen på lite nya läsare såhär till skolstarten? Anmäl då din fina blogg till min DagensBlogg där vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) drar en vinnare IKVÄLL klockan 23.59 :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har.html#comment

2011-08-20 @ 08:46:06
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0