It's hard to be alone

Hellu!
Kvällen igår var så jävla lyckad kan jag tala om för er, först
drog jag & älskling till ronja & danne.. satt där och spelade kort och så.
Runt elva drog vi till sommaryran och där träffade vi elle, fiia & krille.
Jag och elle åkte batman som va så jävla roligt haha, dog av garv!
Sen gick vi runt lite, pratade osv.. jag, älskling, danne & ronja åkte
virvelvinden, jag garvade lika mycket då också. Klockan ett så stängde
alltihopa så vi stod och prata ett tag, började gå mot stan då danne
snodde en barncykel hahah, skit taskigt men grymt roligt! Elle & hennes
kille gick åt ett annat håll för dom skulle mot söder & jag, ronja, danne,
krille & fiia gick till stan, köpte cigg & cola. Efter det tog jag & baby tjugo
över två bussen hem till honom och låg i sängen och prata till typ halv
fem imorse, så jag vaknade vid två - halv tre.
Nu ligger jag i sängen och är lagomt lat, orkar verkligen inte röra på mig.
Ska duscha sen, men inte nu är för trött! ;)


Bjuder på min favorit bild när malin fota mig för en vecka sen kanske.
(mer bilder kommer senare idag)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0