I'm sorry if you don't like me but the truth is, I don't plan on changing for anybody

Äntligen hemma! 
Har haft riktigt roligt idag, var med malin hemma hos henne och fota, bilderna kommer upp
när hon skickar dom. Tog bussen till stan och träffade Fiia & Krille en stund och efter det tog
jag bussen hem, nu sitter jag här och väntar tills maten ska bli klar för jag är hungrig..
Ska nog lägga mig i ett varmt bad efter det och raka benen & allt de där!
Vill måla naglarna också, får se vilken färg det blir den här gången.. igår blev det en grön färg!
Haha, intressant va? - En sak ni inte visste om mig är att jag byter färg på naglarna varje dag.
Äh, vi hörs sen puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0