fuck u right back bitch!

Förlåt att jag inte bloggat någonting alls idag, men jag har faktiskt inte varit hemma någonting.
Jag klev upp halv tio, åt frukost & åkte direkt in till stan med mamma och älskling, vi släppte av älskling
vid hans buss sen så åkte jag och mamma till hennes kompis och börja städa, det tog hundra år och vi är fortfarande
inte klar, så jag lär kliva upp sex imorgon för vi ska vara där sju, trevlans.. ah fast ne! Iaf, sen åkte vi ner på stan
för det har hänt en sak med min bror som jag inte tänker ta upp här, käkade på donken och åkte hem. 
Så nu kan jag äntligen sitta och ta det lungt.. btw; tjänat ihop tusen spänn idag eftersom vi har städat & ska få
femhundra till, lätt värt det! ;)
Men dom pengarna ska jag ju spara tills jag & älskling åker utomlands! - visste ni att vi skulle göra det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0