Dag 8 - Någon jag kan prata med om allt.

Älskling - han är en person jag kan prata om allt med, inte bara för att
vi är tillsammans utan för att jag litar på honom så grymt mycket.
Och jag vet att även om det skulle ta slut så skulle inte han säga
någonting, han vet allt om mig & då menar jag verkligen allt!

Bella englund - Känner samma som jag gör för älskling,
jag kan prata med henne om allt och hon finns alltid där.
Det är inte en enda gång hon inte funnits där för mig,
hon stöttar mig och hjälper mig no matter what & jag är
otroligt glad att ha henne i mitt liv.






★ Dag 1 - Presentation av mig själv.
★ Dag 2 – Mina familj
★ Dag 3 – det här åt jag idag
★ Dag 4 – Mina närmsta vänner
★ Dag 5 – Min första kärlek.
★ Dag 6 – En perfekt helg för mig.
★ Dag 7 – Det här hade jag på mig idag.

★ Dag 8 – Någon jag kan prata med om allt.

★ Dag 9 – I min väska.
★ Dag 10 – Den frisyr jag trivs bäst i.
★ Dag 11 – Vad hade jag på mig idag.
★ Dag 12 – Min favoritresa.
★ Dag 13 – Min bästa födelsedag.
★ Dag 14 – Något jag saknar.
★ Dag 15 – Den här dagen för precis ett år sedan.
★ Dag 16 – Fula ovanor.
★ Dag 17 – Det här upprör mig.
★ Dag 18 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
★ Dag 19 – Det här får mig att gråta.
★ Dag 20 – Min skoltid.
★ Dag 21 – Mina rädslor.
★ Dag 22 – Min favoritplats.
★ Dag 23 – Mina favoritskor.
★ Dag 24 – Vart jag helst vill vara just nu.
★ Dag 25 - Min sjukdom/ADHD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0