Be careful what you wish for, 'cause you just might get it.

Vet att jag suger på blogga ibland, men när jag är hemma hos jonte
blir jag lat även fast jag sitter vid datorn hela tiden typ. Aja, nu blir det
ändring på det *lovar*! Idag har jag iaf vart i skolan, fick schema, papper som
skulle fyllas i om skåpnyckel osv.. slutade klockan tio, gick och träffa mamma
sen så åkte jag hem. Men det roliga var att min bror hade ställt en stol för
handtaget till ytterdörren för att inte katten skulle smita, så jag kom inte in
först så fick ganska mycket damp, men ringde min andra bror så han kom och
röck lite ehe! Nu ska jag göra någonting och äta sen träffa robert tror ja! :)
Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden

150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?

OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över

1500kr! Gå in på länken och registrera dig...

Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

Cubus, Åhlens, H&M, Nellys:



http://www.gratisklader.se/?r=195115

2011-08-22 @ 13:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0